lördag 13 oktober 2012

Ny blogg! Wohoo!

För att försöka återuppliva min blogg har jag bestämt mig för att byta inriktning.
Jag kommer så klart fortsätta blogga om böcker och film, men jag kommer även vidga mina bloggvyer till andra saker som intresserar mig. Det jag tänker mig just nu att bloggen nog kommer handla om är:

  • böcker
  • film
  • språk
  • te
  • musik
  • kultur i allmänhet
  • samhälls- och rättvisefrågor
  • tro och filosofi
Jag tror att denna inriktning kommer få mig att återfå min lust att blogga och förhoppningsvis kommer ni som läst bloggen vilja läsa den även i fortsättningen. Namnet Mias bokhylla var ju lite snävt redan förut eftersom jag inte bara skrev om böcker. Därför har jag valt att byta namn till Mias vardagsrum
Mitt vardagsrum är ett rum där jag sitter när jag läser en bok, när jag ser på film, när jag umgås med mina vänner och när jag bara myser själv med en kopp te. Därför tyckte jag att det var ett passande namn på bloggen. Bloggen kommer ju handla om allt det som ryms i mitt vardagsrum. 

Välkomna till min nya blogg!

(observera att bloggen har ny adress)


ps. Om ni vill ha uppdateringar från bloggen kan ni gilla bloggen på facebook. Ni som gillade Mias bokhylla gillar nu automatiskt Mias vardagsrum. 

4 kommentarer:

  1. jag määä, älskar te också...... förutom böcker och film! ;)
    plus tro
    snygg design förresten

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Jag har föresten några böcker till dig, Camilla! Du kan få dem nästa gång på bokbubblarna. Jag hinner inte komma nästa vecka. Förhoppningsvis kan jag gången efter det.

    SvaraRadera