söndag 6 november 2011

vecka 44

Veckans läsupplevelse: Nostalgiläsning av On the Banks of Plum Creek av Laura Ingalls Wilder (Lilla huset på prärien, ni vet)

Veckans filmupplevelse: Att fördriva tiden på ett tåg med att se på Magnolia

Veckans pyssel: fortfarande en grå halsduk. Men också lite bokmärken och dekorerade tändssticksaskar. Finns till försäljning på Rambergskyrkans julmarknad om två veckor.

Veckans skratt: I mitt gamla blåa flickrum hittade jag ett specialarbete från 9:an. Jag fick beröm för min källförteckning...



Veckans tår: mest inombords, och lite utombords

Veckans fundering: höstlovet som kom av sig


Veckans ord: familj

1 kommentar:

  1. HAHA jag dööööör vad kul att "Internet" står med som källa! Det var på den gamla goda tiden när elever fick uppskov med att lämna in sina arbeten för att "allt jag hade skrivit försvann" eller "disketten fungerade inte så jag måste skriva om allt".

    SvaraRadera