lördag 1 december 2012

Adventskalender, nu kör vi!

1 december imorrn! Och det betyder glögg, pepparkakor, julmust, knäck, lussebullar. Fast egentligen har jag tjuvstartade med allt detta!
Men något man inte får tjuvstarta med är adventskalendern! Förra året delade jag med mig av ett julklappstips varje dag fram till julafton. I år tänkte jag istället dela med mig av något stämningsfullt, mysigt, roligt eller spännande julaktigt varje dag. Jag lägger upp adventskalenderinlägget varje dag klockan 7.00 så att man kan få lite julstämning på väg till jobbet. För dem som har ett jobb att åka till och som gör det efter klockan 7 alltså. Annars kan man ju kolla på det lite när man vill.

Om man är nyfiken på mina julklappstips från förra året så kan man klicka på ämnet julklappstips i kolumnen till höger.

Jag har också införskaffat en helt fantastisk teadventskalender, men mer om den senare. Den förtjänar ett helt eget inlägg!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar