söndag 9 oktober 2011

Min gröna påse

Min knökfulla påse innehöll:
* Stormblomma av Tamara McKinley. Något som min hemliga bokvän antagligen inte visste är att jag läste Matildas sista vals och Jakaranda av samma författare för en massa år sedan, och gillade dem. Så mycket bra val av bok!
* Godnatt min älskade av Inger Frimansson. Jag har faktiskt inte läst något av henne än. Den här boken verkar spännande!
* Te - Torsburgs blandning med ananas, mango, citron m.m. Det låter ju precis som my cup of tea!
* Ett gulligt mobilsmycke
* Ett bokmärke med visa ord.
* En massa gott godis. Och banana skids! Det är ju en favorit!

Tack så mycket min hemliga bokvän. Jag tror jag vet vem du är, nämligen en viss Malin. Har jag rätt?

2 kommentarer:

  1. Hej! Jupp det är jag som är din hemliga bokvän. Hoppas du är nöjd med paketet! =) Trevlig höst!

    SvaraRadera
  2. Ja, mycket nöjd är jag! Tack så mycket!

    SvaraRadera