torsdag 30 juni 2011

Summering

Min värmlandstrip resulterade i 1 påbörjad ljudbok, 2 utlästa böcker, 1 utlånad bok, 1 sedd film och 4 inköpta böcker, varav 1 råkade vara en jag redan hade.
Min 4-dagarssemester bestod också av intagande av mat eller fika tillsammans med sammanlagt 16 släktingar, endast 1 vegetarisk måltid och för mycket grädde.
Och störst av allt: 1 st. tillkännagivande av förlovning! (inte min egen alltså. det var 4 år sedan för mig)

Imorgon ska jag diskutera det litterära och filmiska av ovanstående lite närmare. (rättare sagt senare idag, för det blev just midnatt)
Böckerna och filmen det kommer handla om är:
Niceville
Boktjuven
13 skäl varför
Om jag stannar
Leva och låta dö
Kungens rosor
Den hemlighetsfulla trädgården
Kerstin och jag
Trägudars land

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar