lördag 29 oktober 2011

Thank you, Bokmilaskogen!

Jag har fått mitt allra första bloggpris!
Det är Sofia i Bokmilaskogen som har gett mig en Liebster Blog Award. Tack tack tack! Jag blev verkligen jätteglad!


Med denna blog award följer också ett par åtaganden:
1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

De fem som jag väljer att ge en Liebster Blog Award till är:

hyllan - En snygg och stilren bokblogg där man också får smakprov på fina och konstiga bokhyllor.

beasbokhylla - En bokblogg som är jättemysig och har en fin blommig bakgrund. Jag blir på bra humör av att besöka beasbokhylla!

malin i österrike - Detta är min systers blogg. Och jag älskar att läsa den! Men hon måste nog snart byta bloggnamn eftersom hon ska flytta till Schweiz. Det är hur som helst jättekul att höra om vad hon är med om bland alptopparna!

En bok om dagen - Hos En bok om dagen kan man hitta roliga saker som "en ska bort" och det helt underbara bokbytet Pocket & Prassel. Missa inte det nästa gång det är dags!

Bokblomma - En norrländsk bokblogg. Hurra! (Västerbotten är ju dock inte Norrbotten, men nära nog...) Hos Bokblomma hittar man också etiketter som klassfrågan, klimat och miljö, vilket jag gillar mycket!

Tack alla ni, och alla andra bloggare som ger mig mycket intressant att läsa!

3 kommentarer:

  1. Thank you! Vad glad jag blir! Och vet du: jag hör hemma längs norrbottenskusten... Det blir det pluspoäng för, eller hur!? ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för awarden! Och även jag är norrbottning ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad många norrbottningar! Det är ju underbart!

    SvaraRadera